Garantie & klachten

Allereerst onze excuses dat je een incomplete bestelling hebt ontvangen. Dat is uiteraard niet de bedoeling! Om dit voor je te kunnen oplossen, ontvangen wij graag binnen 48 uur na ontvangst van je bestelling een e-mail naar info@all4running.be met een foto van de verzendverpakking. Tevens vernemen wij graag welk artikel je mist uit je bestelling. Het is belangrijk dat dit zo snel mogelijk kenbaar gemaakt wordt, omdat wij anders geen onderzoek meer kunnen starten bij de bezorgdienst. 

Allereerst onze excuses dat je een verkeerd product of beschadigd artikel in je bestelling hebt ontvangen. Dat is uiteraard niet de bedoeling!
Om dit voor je te kunnen oplossen, ontvangen wij graag binnen 48 uur na ontvangst van je bestelling de retouraanvraag via het online retourformulier (retour aanmelden) voordat je dit retour stuurt. Bewaar en fotografeer de verzendverpakking waarin je het pakket ontvangen hebt. De klantenservice streeft ernaar om binnen 2 werkdagen contact met je op te nemen over de vervolgstappen.

 

Heb je een elektronisch product bij All4running gekocht en vertoont deze een defect? Dan heb je tot 2 jaar garantie (m.u.v. verlichting), wanneer het een productiefout of softwarematig defect betreft.
Indien het een product van Polar of Garmin betreft, willen wij je vragen direct contact op te nemen met de fabrikant. De fabrikant kan je het snelst een oplossing bieden. Als je onze hulp nog nodig hebt, zullen we uiteraard voor je klaarstaan.
Voor klachten betreffende andere merken, kun je mailen naar info@all4running.be onder vermelding van je bestelnummer, een duidelijke omschrijving van de klacht, (indien relevant) foto's en het serienummer.

Wat vervelend dat je product een defect vertoont. All4running kijkt graag met je mee voor een passende oplossing!
Wij hanteren de wettelijke garantie, wat inhoudt dat het product moet doen wat je in alle redelijkheid ervan mag verwachten. De garantietermijn kan per product verschillen. Er is geen sprake van garantie in de volgende gevallen:
- indien de slijtage als normaal kon worden beschouwd.
- indien er geen aankoopbewijs of bestelnummer getoond kan worden.
- indien het gebreken betreft die het gevolg zijn van niet met de bestemming corresponderend gebruik of nalatig onderhoud.

In het geval van een defect, willen wij je vragen om dit te melden via het online retourformulier: retour aanmelden.
Hierin kun je als retourreden invullen "product is defect". Dan dien je nog een aantal vragen in te vullen en foto's toe te voegen, zodat wij voldoende informatie hebben over het gebruik van het artikel. 

Wij streven ernaar binnen twee werkdagen een reactie te geven op je reclamatie.