Klantenservice

Bestelling

Wanneer u een artikel heeft uitgezocht, kiest u de gewenste maat, kleur en het aantal. Vervolgens legt u het artikel met een muisklik in uw winkelwagen. U ziet nu een overzicht van uw bestelling, waarin u nog wijzigingen kunt aanbrengen. Daarna kunt u afrekenen.

Aan een bestaande bestelling kan niets meer worden toegevoegd, het beste kunt u hiervoor een nieuwe bestelling plaatsen.

Voor het annuleren van uw bestelling kunt u het best zo spoedig mogelijk contact opnemen met de klantenservice. Klik hier voor meer informatie over de klantenservice.

Indien een gedeelte van uw bestelling niet voorradig is, dan wachten we met levering tot uw bestelling compleet is.

In 98% van de gevallen slagen we erin om een na bestelling binnen 5 werkdagen bij u te bezorgen. Echter, in 2% van de gevallen blijkt nalevering van een product onmogelijk doordat het niet meer op voorraad is bij de leverancier of kan de leveringstermijn voor u onacceptabel worden. In dat geval nemen wij contact met u op om te overleggen over hoe wij u van dienst kunnen zijn. Wellicht kunnen wij u een alternatief bieden of wilt u simpelweg dat wij het aankoopbedrag van het na te leveren product terugstorten.

Retourneren

Klik hier voor onze werkwijze met betrekking tot het retourneren van bestelde artikelen.

Het retourformulier wordt standaard meegestuurd met uw bestelling. Vul het retourformulier duidelijk en volledig in, zodat uw retourzending op de juiste wijze kan worden verwerkt.

Op deze pagina kunt u de retourvoorwaarden van All4running lezen.

Indien een artikel niet aan de verwachtingen voldoet, dan kunt u het gemakkelijk terugsturen met behulp van de meegeleverde retoursticker. Mocht u geen gebruik maken van de retoursticker, zijn de verzendkosten voor uzelf.

Als u kiest voor de optie shoptegoed, is retourneren gratis. Als u ervoor kiest om het aankoopbedrag terug te ontvangen worden er €3,95 retourkosten in rekening gebracht.

Meer informatie over de retourprocedure vindt u hier.
Meer informatie over de retourprocedure vindt u op deze pagina.

Klik hier voor onze werkwijze met betrekking tot het ruilen van bestelde artikelen.

Indien een artikel niet aan de verwachtingen voldoet kunt u het artikel gemakkelijk terugsturen. All4running streeft er naar om de terugbetaling zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 5 werkdagen na ontvangst. Als uw retourzending is verwerkt ontvangt u een creditnota. De kosten die u heeft gemaakt voor de retourzending, komen voor uw eigen rekening.

Het kan gebeuren dat wij per ongeluk het verkeerde artikel, maat of kleur naar u hebben toegestuurd. Wij vragen u om, zo spoedig mogelijk, contact op te nemen met de klantenservice

Voor het retour sturen van een onjuiste zending hoeft u geen retourkosten te betalen.

Heeft u een defect of beschadigd artikel ontvangen? Wij vragen u om, zo spoedig mogelijk, contact op te nemen met de klantenservice.

Garantie & klachten

All4running.be garandeert dat elk door haar geleverd artikel voldoet aan de normale eisen van deugdelijkheid en bruikbaarheid.

Voor de geleverde producten geldt een garantie, zoals deze door de producenten op haar producten wordt vastgesteld. De fabrieksgarantie geldt onverminderd de wettelijke rechten van u als consument waarvoor u zich tot ons kan wenden. Er kan geen sprake zijn van garantie indien de slijtage als normaal kan worden beschouwd en verder in de volgende gevallen:

Indien er veranderingen in of aan het product zijn aangebracht, waaronder begrepen reparaties die niet met toestemming van All4running.be of de fabrikant zijn verricht.

Indien geen wettelijk aankoopbewijs kan worden overlegd, is gewijzigd of onleesbaar is gemaakt.

Indien gebreken die het gevolg zijn van niet met de bestemming corresponderend of onoordeelkundig gebruik.

Indien beschadiging is ontstaan door opzet, grove onachtzaamheid of nalatig onderhoud.

All4running streeft ernaar een zo goed mogelijke service en kwaliteit te bieden aan haar klanten.

Mocht er toch iets zijn waarover u niet tevreden bent, verzoeken wij u vriendelijk dit zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk 2 maanden na ontdekking van het gebrek, aan ons te melden via de klantenservice. Klik hier voor meer informatie over de klantenservice.

Betaling

In de webshop van All4running kunt u op volgende manieren uw betaling voldoen:

winkels of in de webshop inleveren. In de webshop kunt u in uw winkelwagen de code van uw cadeaubon invullen onder de button ‘Heb je een kortingscode?’.

Heeft u een kortingscode van All4running? Deze kunt u in uw winkelwagen toepassen door op de button 'Heb je een kortingscode?' te klikken en de code in te voeren.

Heeft u shoptegoed op uw All4running account staan? Dan wordt dit automatisch verrekend bij stap 4 tijdens het plaatsen van een nieuwe bestelling.

In uw All4running-account kunt u inzien hoeveel shoptegoed u heeft.

All4running maakt gebruik van een beveiligde internetomgeving. Uw transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. U herkent een veilige SSL-verbinding aan het gesloten slotje in uw browser.

Verzending en levering

All4running streeft er naar om artikelen die op voorraad zijn en die voor 21:00 besteld zijn, dezelfde dag nog aan te bieden aan DHL/Bpost. In de meeste gevallen is uw bestelling dan de volgende dag in huis. De levering is afhankelijk van Bpost, dus wij kunnen dit niet garanderen. Bestellingen die op zaterdag of zondag worden geplaatst worden doorgaans op dinsdag bezorgd.

Plaats u een bestelling met een totaalbedrag van € 50,00 of meer, dan rekent All4running geen verzendkosten. U kunt ervoor kiezen om uw bestelling te laten bezorgen op een huisadres, bij een Bpost afhaalpunt.

Plaatst u een bestelling met een totaalbedrag van minder dan € 50,00, dan bedragen de verzendkosten € 4,95 om het te bezorgen op een huisadres of bij een Bpost afhaalpunt.

Tijdens het bestellen kunt u zelf het afleveradres kiezen. Ook kunt u uw bestelling laten bezorgen bij een Bpost afhaalpunt.

logo_runningshop_footer