Klantenservice

Bestelling

Bestelling plaatsen

Wanneer je een artikel hebt uitgezocht, kies je de gewenste maat, kleur en het aantal. Vervolgens leg je het artikel met een muisklik in de winkelwagen. Je ziet nu een overzicht van je bestelling, waarin je nog wijzigingen kunt aanbrengen. Daarna kun je afrekenen.

 

Bestelling wijzigen

Aan een bestaande bestelling kan niets meer worden toegevoegd, het beste kun je hiervoor een nieuwe bestelling plaatsen.

 

Bestelling annuleren

Voor het annuleren van je bestelling kun je het beste zo spoedig mogelijk contact opnemen met de klantenservice. Klik hier voor meer informatie over de klantenservice.

 

Bestelling niet op voorraad

Indien een gedeelte van je bestelling niet voorradig is, dan wachten we met levering tot de bestelling compleet is.

 

In 98% van de gevallen slagen we erin om een bestelling binnen 5 werkdagen te bezorgen. Echter, in 2% van de gevallen blijkt nalevering van een product onmogelijk doordat het niet meer op voorraad is bij de leverancier of kan de leveringstermijn voor jou onacceptabel worden. In dat geval nemen wij contact op om te overleggen over hoe wij je van dienst kunnen zijn. Wellicht kunnen wij een alternatief bieden of wil je simpelweg dat wij het aankoopbedrag van het na te leveren product terugstorten.

 

Retourneren

Hoe werkt retourneren?

Klik hier voor onze werkwijze met betrekking tot het retourneren van bestelde artikelen.

 

Retourformulier

Het retourformulier wordt standaard meegestuurd met je bestelling. Vul het retourformulier duidelijk en volledig in, zodat je retourzending op de juiste wijze kan worden verwerkt.

 

Retourvoorwaarden

Op deze pagina kun je de retourvoorwaarden van All4running lezen.

 

Retourkosten

Indien een artikel niet aan de verwachtingen voldoet, dan kun je het gemakkelijk terugsturen met behulp van de meegeleverde retoursticker. Mocht je geen gebruik maken van de retoursticker, zijn de verzendkosten voor jou.

 

Meer informatie over de retourprocedure vind je op deze pagina.

 

Ruilen

Klik hier voor onze werkwijze met betrekking tot het ruilen van bestelde artikelen.

 

Terugbetaling

Indien een product niet aan de verwachtingen voldoet, dan kun je het ongebruikte artikel gemakkelijk terugsturen via het meegeleverde retourlabel. All4running streeft er naar om de terugbetaling zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 10 werkdagen, na ontvangst te voltooien. Als je retourzending is verwerkt, ontvang je een creditnota.

 

Onjuiste of incomplete zending ontvangen

Het kan gebeuren dat wij per ongeluk het verkeerde artikel, maat of kleur hebben verstuurd. Wij vragen jou om in dat geval contact op te nemen met de klantenservice.

 

Defect of beschadigd product ontvangen

Heb je een defect of beschadigd artikel ontvangen? Wij vragen jou om zo spoedig mogelijk contact op te nemen met de klantenservice.

 

Betaling

Betaalmogelijkheden

In de webshop van All4running kun je op volgende manieren betalen:

  • iDEAL
  • PayPal
  • Riverty (achteraf betalen)
  • Maestro
  • Visa/Mastercard
  • Bancontact
  • All4running cadeaubon

Achteraf betalen

Bij het afrekenen kun je kiezen voor de optie ‘achteraf betalen’. Je betaalt pas als je de bestelling in huis hebt. De betaling wordt geregeld via Riverty.

Zodra wij de bestelling verzenden, ontvang je per e-mail een digitale factuur van Riverty. Je hebt vervolgens 14 dagen de tijd om te betalen. Bij vragen over de betaling via Riverty, kun je het best contact opnemen met de klantenservice van Riverty via de Riverty app of via My Riverty.

 

Cadeaukaarten

Indien je een cadeaukaart van All4running hebt ontvangen kun je deze in een van de winkels óf in de webshop inleveren. In stap 3 tijdens het afronden van de bestelling kies je voor de betaalmethode: All4running Cadeaukaart. Na het klikken op de button "Bestelling Plaatsen" kom je op een aparte pagina waar je het kaartnummer en bijbehorende PIN-code kunt invullen.
Als er met de cadeaukaart niet het volledige bedrag kan worden betaald, heb je de optie om het restant via een andere betaalmethode te voldoen. Dit kan ook een andere cadeaukaart zijn.
Gooi je cadeaukaart niet weg! Indien je een bestelling retourneert die is betaald met een cadeaukaart, zullen wij het betaalde bedrag weer op de cadeaukaart zetten.

 

Ben je in het bezit van een All4running medaille met een cadeaukaart code? In de webshop kun je in de winkelwagen de code van jouw medaille invullen onder de button ‘Heb je een kortingscode?’.

 

Kortingscodes

Heb je een kortingscode van All4running? Deze kun je in de winkelwagen toepassen door op de button 'Heb je een kortingscode?' te klikken en de code in te voeren.

 

Shoptegoed

Heb je shoptegoed op jouw All4running account staan? In stap 3 tijdens het afronden van de bestelling kan je het shoptegoed als betaalmethode inzetten voor het plaatsen van de bestelling. In jouw All4running-account kun je inzien hoeveel shoptegoed je hebt.

 

Veilige betaalomgeving

All4running maakt gebruik van een beveiligde internetomgeving. Jouw transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het gesloten slotje in je browser.

 

Verzending en levering

Levertijd

All4running streeft er naar om artikelen die op voorraad zijn en die op werkdagen voor 17.00 uur besteld zijn, dezelfde dag nog aan te bieden aan DHL/Bpost. In de meeste gevallen is je bestelling dan de eerstvolgende werkdag (maandag t/m vrijdag) in huis. De levering is afhankelijk van DHL/Bpost, dus wij kunnen dit niet 100% garanderen.

 

Verzendkosten

Plaats je een bestelling met een totaalbedrag van € 50,00 of meer, dan rekent All4running geen verzendkosten. Je kunt ervoor kiezen om uw bestelling te laten bezorgen op een huisadres of bij een Bpost afhaalpunt. Plaats je een bestelling met een totaalbedrag van minder dan € 50,00, dan bedragen de verzendkosten € 4,95 om het te bezorgen op een huisadres of bij een Bpost afhaalpunt.

 

Bezorg en ophaalopties

Tijdens het bestellen kun je zelf het afleveradres kiezen. Ook kun je je bestelling laten bezorgen bij een Bpost afhaalpunt.